Skip to content

autumnale.

October 8, 2011

Am aproximativ patru ore să îmi revin din letargie și să ajung la un chef.

Unde mi-a dispărut cheful de viață? Nici eu nu știu. Tot ce știu cu certitudine este că toamna suge. De ce? Pentru că e frig. De mult tot îmi spun că trebuie să mă mut undeva unde e veșnic vară. Când e cel mai frig? Dimineața, când pleacă Iren la faculté.

Când alții sunt în cămeșă, pe mine mă vezi în sacou, cu trenciul pe deasupra, eșarfă la găt și minim două perechi de ștrampi. (Pardon, dresuri. Sau cum naiba le-o zice.) Tremur puțin pe drum, iar odată ajunsă la faculté intru la curs. Ceea ce e bine, Amfiteatrul Mare de obicei e foarte călduros. Problema e că atunci când ies de acolo începe să se încălzească și afară. Si atunci cară-te cu șuba în mână prin toată facultatea. Deșteaptă ai fost.

Nici varianta a doua nu e tocmai fericită. Mă îmbrac ca pentru prânz, dârdâi puțin de dimineață și gata. De obicei mă cuibăresc prin brațele vreunui coleg care nu înțelege cum pot fi atât de afectivă la așa o oră matinală. Dacă eram și eu mai micuță probabil că ar fi fost cute, dar la cei 1.86 ai mei (încălțată) pot în cel mai rău caz să arăt ca o nebună cu nasul rece. Sau un țurțure foarte lung. Cât despre soarele de la nămiezi, nici ăla nu e prea eficient. La prânz stau preț de câteva minute ca o șopârlă la soare, apoi trec din nou la dârdâit.

Încep să cred că am probleme cu termoreglarea. Singurul moment când nu mi-e frig e când stau în saună. Luni la facultate probabil că mă voi cuibări în prima etuvă. Mă multumesc și cu o atutoclavă, cu toate că probabil mi-ar strica freza.

Ce încerc să spun aici e că să-ți fie mereu frig e ușor deprimant. Nu mai am chef de nimic. Nici măcar de chefuri. Încerc să mă conving de faptul câ în club o să fie cald. Ceea ce e adevărat. Dar cu drumul până acolo cum rămâne?

Cel mai bine mă bag în pat. Cu o păturică, o cană de supă caldă și A Song of Ice and Fire. Dacă mă ajută, poate mă duc să și chefuiesc.

No comments yet

Leave a Reply

