Skip to content

cu ce se mai ocupă Iren.

March 2, 2010

Ei bine, cu o groază de lucruri. Pe primul loc ar fi un Übungsgrammatik mare şi albastru, care îmi mănâncă din timp de parcă ar fi un sandwich cu somon şi smântănă. (E cel mai bun sandwich din lume; ascultaţi aici, că vă învăţ de bine.)

Că tot veni vorba de mâncat, o care pe care am devorat-o cu plăcere este Cutremurul de timp al lui Vonnegut, autor care începe să-mi placă din ce în ce mai mult. În afară de aceasta, mai am în plan Zmeura de câmpie şi Picnic la marginea drumului, dacă reuşesc să fac rost de ele. Cred că acesta este momentul meu de bibliofilie maximă. În general nu citesc mai deloc. Fără vreo tangenţă cu tărâmul literar avem şi cursurile de la MIT, despre care am aflat că sunt publice. Şi aşa am de făcut un proiect la fizică, măcar să am o documentaţie ca lumea.

În mod surprinzător, mi-am făcut timp şi pentru primăvară, aşa că mi-am luat geaca subţire şi am revenit la berea din Argentin, ca astă-toamnă. Primăvara pentru mine e doar o toamnă mai kitsch-oasă.

Iar acum mă relaxez, adecă* beau un ceai verde şi ascult noul album al celor de la Darkthrone, Circle the Wagons. Se inspiră foarte mult din metalele anilor ’80 – Motorhead, Iron Maiden, alea alea, incorporând şi elemente de old school punk. E sexy. E chiar atât de sexy încât i-aş face o recenzie. Asta dacă aş avea vreun pic de cultură muzicală.

* – aşa înveţi vitaminele liposolubile: A, D, E, K – adecă

No comments yet

Leave a Reply

