Skip to content

lista cu filme.

February 27, 2010

Tind să uit chestii. Dacă aud un lucru de care îmi pasă câtuşi de puţin, îl notez. Oriunde. De obicei pe diverse bucăţele de hârtie, pe care mai mereu le pierd. Le îndes aiurea prin cărţi, caiete, le arunc prin geantă sau pur şi simplu le las pe unde nimeresc. Meteahna asta o am de la bunică-miu.

Într-o tentativă de a aduce o brumă de ordine printre ale mele ţidule, am decis să trec toate filmele într-un loc. De ce filmele? Pentru că ele îmi ocupau, în mare parte, hârtiuţele. Dacă sunt toate la un loc, am o şansă să îmi aduc aminte de ele şi chiar să le văd. Aşa s-a născut post-it-ul meu cu filme.

În interval de vreo lună i s-au făcut diverse adăugiri, ştersături, a fost folosit pe post de semn de carte şi pentru o vreme chiar l-am crezut dispărut pe veci; de fapt era în caietul de analiză.

Pentru a micşora riscul de a o pierde din nou, am să o bat la calculator (cât îmi place expresia asta!) şi poate îmi voi şi da cu părerea asupra filmelor, pe măsură ce le vizionez.

Aşadar, lista!

  • Antichrist – sufocant, superb; trebuie să mai văd filme de-ale lui Lars von Trier
  • Zerkalo – da!
  • The Girlfriend Experience
  • The Assassination of Jesse James
  • Paris, je t’aime! – căcat
  • Brazil
  • Oktyabr
  • Nosferatu
  • 2001 – de revăzut
  • Children of Men
  • The Machinistmă aşteptam la mai mult.
  • Wristcutters
  • I’m Not There – drăguţ.
  • Control
  • Moonam scris deja despre el.
  • Das Leben der Anderen
  • Mulholland Drive
  • Andrei Rublev
No comments yet

Leave a Reply

