Skip to content

pauză muzicală.

February 25, 2010

Chiar o pauză dublă, de data aceasta cu Anathema. Eh, aici am de unde alege.

Una dintre puţinele muzici pe care creierul meu le mai poate suporta este A Natural Disaster; mă relaxează. Adevărul este că toate albumele celor de la Anathema îmi plac în egală măsură şi chiar agreez tranziţia dintre stiluri. Cu toate acestea, fiecare cere o anumită dispoziţie, iar în momentul de faţă piesa asta se scurge precum mierea prin conductele mele auditive.

În cea mai mare parte mă duce cu gândul la izolare, atât prin conotaţiile introspective ale versurilor, cât şi prin atmosfera creată. Îmi vine în minte imaginea unei grădini abundând de vegetaţie, unde să beau un ceai rece într-o zi toridă de vară şi să nu mă deranjeze nimeni. Adevărul e că avem nevoie de puţină vară.

Şi, ca bonus, varianta cu Anneke van Giersbergen la voce.

No comments yet

Leave a Reply

