Skip to content

Die Fantastischen Vier – MFG.

February 9, 2010

Să lăsam totuşi la o parte anii ’60 pentru o clipă şi să ne delectăm cu ceva un pic mai modern, însă nu foarte recent; deh, în general mi-s cam paralelă cu prezentul. (Până mai amu pentru mine albumul “nou” de la My Dying Bride a fost A Line of Deathless Kings.)

Astăzi am redescoperit o melodie destul de faină, şi anume MFG, a celor de la Die Fantastischen Vier (cunoscuţi şi sub numele de Fanta 4). Prima oară am auzit-o acum mult timp la radio, parcă la Deutsche Welle, şi mi-a plăcut extrem de mult, deşi nu face parte din mulţimea melodiilor care mă atrag în general.

După cum se poate deduce din figura 1, nu mă pricep la hip-hop. Cunoştinţele mele în materie de acesta se rezumă la câteva melodii auzite pe la chefuri. (Pantelimonul chiar petrece toată noaptea?)

Cu toate acestea, de băieţii ăştia chiar mi-a plăcut. Melodia asta a lor e formată în mare parte din abrevieri, luate din multe domenii, printre care au reuşit să strecoare şi câteva versuri propriu-zise. Lumea ne e la picioare, pentru că stăm pe ea şi alte chestiuni de genul acesta. Aşadar, avem acel vag aer de superioritate pe care l-am observat în melodiile de genul, dar cei patru fantastici ne rămân prieteni, doar ne vorbesc mit freundlichen Grüßen.

Acum puneţi mâna de ascultaţi şi voi. Şi videoclipul e fain.

No comments yet

Leave a Reply

