Skip to content

dragi wannabe-diagnosticieni.

November 3, 2009

De vreo saptămână mi se zbate, cam de vreo 3 ori pe oră, ochiul drept. Nu mult, dar suficient încât să mă enerveze. Hai, spuneţi-mi de ce!
Aşadar, aştept idei creţe din partea dumneavoastră.

Eu personal cred că ochiul meu drept s-a săturat de atâtea filme proaste şi vrea să evadeze. Eventual să facă schimb cu ochiul altcuiva. Cinefili, păziţi-vă. Nu de alta, dar e cam miop.

8 Comments leave one →
  1. November 3, 2009 11:02 pm

    Cafea, cafea, cafea, cola, cafea, cafea, cola, cafea, ceai verde, cola, cafea. Cred ca e putina hipertensiune oculara :P

  2. November 4, 2009 11:20 am

    well, one thing I know for sure – it’s not lupus. it never is :D

  3. Irén permalink*
    November 4, 2009 2:24 pm

    Hehe. Cola nu beau, şi în rest beau maaaxim un ceai/o cafea pe zi.

    Probabil că va rămâne un mister.

  4. November 7, 2009 7:48 pm

    Mi s-a zbatut si mie. Si atata mi s-a zbabut pana, pana, pana cand….s-a oprit. Fara sa fi apucat sa aflu vreo cauza.

    • Irén permalink*
      November 7, 2009 8:25 pm

      Eh, la mine verdictul a fost hipocalcemia. Pe care o am de când mă ştiu. Acum o fi observat-o şi ochiul.

  5. Domnul S. permalink
    February 19, 2010 2:33 pm

    Imi placi, tu.

Leave a Reply

