Skip to content

viaţa fără cafea.

October 21, 2009

E uşoară, hipstărilor!

Mai întâi să clarificăm. Ador cafeaua. E una din băuturile mele preferate, mă încălzeşte de dimineaţă, are un gust minunat, şi îţi trage o palmă peste faţă când ai nevoie de ea. Cel puţin asta face cafeaua mea. Nu mă întrebaţi de porcării gen Starbucks – slabe, cu mult lapte sau (mai rău!) cu zahăr.

Cu toate astea, mă enervează când văd oamenii de dimineaţă cum se târăsc şi aruncă în stânga şi-n dreapta scuze de genul “aahîîî, nu mi-am băuut cafiaaaua”. Recunosc, eram şi eu printre ei, dar într-o dimineaţă m-am trezit şi mi-a fost lene să-mi fac cafea. Am plecat aşa la ore şi, în mod absolutamente surprinzător, am supravieţuit.

Când mori de somn nici nu îţi mai dai seama când bei cafeaua. Nu ai cum s-o savurezi. Ai redus-o la o substanţă pe care simţi nevoia să o ingerezi în fiecare dimineaţă ca să poţi să-ţi duci la capăt sarcinile triviale.

Aşadar, vă rog, nu trivializaţi şi cafeaua. Savuraţi-o din când în când, chiar şi seara. Viaţa e mai frumoasă fără cafeaua de dimineaţă.

No comments yet

Leave a Reply

