Skip to content

un fel de to-do list.

September 22, 2009

Desigur, în loc să mă plâng aici aş putea la fel de bine să fac ceva din lucrurile astea. Atâta doar câ nu pot sa mă hotărăsc cu care să încep. As usual.

De ce? Ei bine, inteligenta de Iren a luat prea multe cărţi de la bibliotecă. Aşadar, avem Jocul Ielelor, nişte eseuri de Orwell şi o carte de ştiinţe politice. Nu ştiu de ce, dar azi m-am trezit cu un chef nebun de politică. La care ma pricep la fel de mult ca tanti Jeni de la 7, aşa că am decis că ar fi bine să mă documentez pe tema asta. Deci, avem trei cărţi.

Tot de la bibliotecă am şi Procesul după Kafka. Cu Anthony Hopkins. Altă chestie pentru holbat ar fi noul episod din House, dar ăla nu arde aşa tare.

Pe lângă astea, am primit o carte de anatomie şi fiziologie umană. Care e extrem de drăguţă. Şi am de făcut un referat despre realismul românesc, care iarăşi e un frumos. Într-un viitor apropiat o să trebuiască să deschid şi o carte de Proficiency. Nu de alta, dar să nu zic că am stat degeaba.

Alte prostii: să-mi duc mobilul la reparat, să merg la târgul de manuale şi la ăla de chestii vintage (mamă, cât de hipster-ish sună), să văd Inglourious Basterds şi The Final Destination (în 3D!), să mă duc la oftalmolog ca să-mi iau antocianozidele, să mă văcsesc, să termin de croşetat căciula, chimie chimie chimie.

No comments yet

Leave a Reply

