Skip to content

aşa, de început.

September 20, 2009

Salut. Eu sunt Iren. Şi ăsta e alt blog, a cărui existenţă se datorează abisului meu cranian, care simte nevoia să se exteriorizeze într-un fel sau altul.

În general aici vor fi două genuri de articole. Unele scrise totalmente în sictir, ca ăsta, în care mă voi plânge de chestii. In other words, I shall be posting rants. (Da, uneori gândesc în engleză, lua-o-ar dracu’ s-o ieie.) Celălalt gen va fi unul visător şi vesel, care va face orice pesimist/nihilist/om cu simţul realităţii să-şi borască maţele. Sunt o persoană eterogenă, ce pancreasu’ meu.

Ah, şî orice ar fi, indiferent de caz, eu am dreptate.

No comments yet

Leave a Reply

